Alla inlägg den 9 april 2013

Av Emma Salomonsson - 9 april 2013 21:43

God kvällens :D

 

Jaha då var även denna tisdag till ända snart. Skriver väl några rader innan sänggången. Har under dom senaste dagarna suttit och funderat över vad äkta vänskap är.... Kan man egentligen definiera det? Jag har en bästa vän som jag aldrig skulle klara mej utan, hon är på något konstigt vis min bättre hälft... :-P Vi satt och diskuterade ämnet senast nu ikväll. Hon är lika som jag rädd att bli bränd eller lämnad vind för våg.... Man blir det då man gång på gång blir sviken eller bara får kalla handen... Och jag sa till henne att jag är hellre sårad av sanningen än lycklig av lögner så tveka aldrig att säga vad du tycker och tänker äver om du vet att jag blir ledsen, men det går över fortare än ett svek. Det är intressant att sitta och flura på hur och varför saker blir som det blir eller inte blir som det var tänkt. Hmmm.... Ja jag är väldigt blåögd av mej och godtrogen mot dom flesta men har nu fått lära mej att säga ifrån och se mellan fingrarna och lyssna mellan raderna på vissa, för det är inte vad det låter för att vara... Det är många i min bekantskapskrets jag bytt uppfattning om och det är även en del av dom som jag än idag har kontakt med även om den blivit mer sporadisk med tiden.... Och jag tror att tids nog är det en vänskap som rinner ut i sanden.... Ja livet det tar sina vändnignar och jag tror att mycket påverkas av yrke och personligheten... Detta var mina spontana tankar, nu ska jag bädda ned kissarna och mej själv i soffan för lite mys ett tag   

 

Natti natt /Emma   

 

 

Presentation


If you start to miss me, remember i didn´t walk away you let you go

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards