Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Då kör vi!

Av Emma Salomonsson - 8 april 2013 01:00

God kvällens!

Ska nog snart gå och lägga mej men innan så skriver jag några rader. Har haft en underbar helg med Anna, Jennie och Veronica. Massa tjejsnack, god mat och mycket mer. Blev en runda på krogen och shit vad vi ägde Sundsvall alltså, men det gör vi ju förvisso varje gång vi går ut. Det är få jag blir riktigt tihgt med men en del så säger det bara klick och smack med så sitter man som klistrad med varandra ;-) Anna och jag är ett praktexemplar på klick och smack, hahaha. Just nu sitter jag i soffan och beundrar mina 3 ögonstenar som är det vackraste som vandrar på denna jord. Dom kan få en att både känna lycka, tillit och kravlös kärlek bara genom att finnas till. Det är otroligt vad djuren bidrar med mycket. Kunde man rädda alla herrlösa djur som stryker runt ute i kylan så skulle jag lätt göra det. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Eller vad är det man säger. Imorgon så ska man jobba igen och vara nyttig, så skönt att känna sej behövd i samhället och att man bidrar med massa glädje i jobbet samt till dom man går till. Vad vore samhället utan dom äldre som byggt upp det, vi ska vara rädd om dom äldre och verkligen uppskatta dom....

Nu ska jag ta och sova!

Natti natti! /Emma

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Salomonsson - 11 april 2013 23:49


God kväll!   Hoppas allt är bra med er underbara människor där ute i vida världen. Med mej och missarna är det toppen :-D Nu har man avverkat en arbetsvecka igen och det har gått med vindens fart...   Imorgon blir det party party med bästa M...

Av Emma Salomonsson - 9 april 2013 21:43


God kvällens :D   Jaha då var även denna tisdag till ända snart. Skriver väl några rader innan sänggången. Har under dom senaste dagarna suttit och funderat över vad äkta vänskap är.... Kan man egentligen definiera det? Jag har en bästa vän som j...

Av Emma Salomonsson - 8 april 2013 21:18


God kväll!   Har haft en otroligt bra dag :D Känner mej lätt och nöjd med mej själv. Har träffat massa underbart folk hela dagen och kvällen. Började redan efter lunch med att Pia kom bort till mej en sväng, vi käkade en sen lunch tillsammans. Li...

Av Emma Salomonsson - 8 april 2013 11:03


God morgon världen!   Jaha då har man precis slagit upp dom två blå.... Tröttare än allt trött men det ska nog funka ändå idag :-) Jag ska gå inskolning på ett nytt ställe idag så jag hoppas att det ska gå bra. Snart ska man försöka komma ur det...

Presentation


If you start to miss me, remember i didn´t walk away you let you go

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards